צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף סל לגיזום עצים

גיזום עצים בגובה נדרשים במקרים שהעץ גדל ויש סכנה על כבל מתח, הפרעה למרחב הציבורי, הפרעה לשכנים או לצורך נוי. המשיכו לקרוא כדי להבין כמה תעלה עבודת גינון עם מנוף סל, באיזה גובה תצטרכו מנוף ואיפה מוצאים אנשים מוסמכים לעבודות כאלו.

השוואת מחירים מנופי סל לגיזום עצים

אם העץ שלכם גבוה ואף גנן לא יכול לגזום אותו לבד נראה שאתם צריכים מנוף סל לגיזום עצים. באמצעות פורטל מנופים בישראל תוכלו לקבל הצעות מחיר ממנופאי סל שונים (עד 3) להשוות בין המחירים שהם נותנים. אחרי שתדברו איתם רשמו את הצעת המחיר שהם נתנו לכם, עשו זאת גם עם האחרים וכך תוכלו לחסוך בעשרות ואף מאות שקלים.

 

גיזום עצים עם מנוף סל

מה המחיר של מנוף סל לגיזום עצים?

המחיר של מנוף סל לגיזום עצים לרוב יהיה בין 500 - 600 ש"ח, שזה המחיר לשעת השכרה של מנוף סל עד לגובה של 15 מטרים כמו שכתבנו במחירון מנופים שלנו. המחיר אינו כולל מע"מ והוא כן כולל את המפעיל ואת המשאית שהמנוף מגיע איתה. שימו לב שהמחיר הוא לשעה או חלק ממנה, כלומר 20 דקות יעלו אותו דבר כמו 50 דקות כמו שעה שלמה.

 

מחיר ממוצע שעת השכרה של מנוף סל

מחיר ממוצע שעת השכרה של מנוף סל: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מתי נצטרך מנוף לגיזום עצים?

כמובן שלא כל פעם שנצטרך לגזום את העץ נצטרך מנוף לגיזום עצים. מתי כן? כשמדובר על עצים גבוהים מעל גובה של 4 מטר. מעבר לגובה הזה עבודת הגינון תצטרך אדם אשר מוסמך לעבוד בגובה על מנת לבצע אותה. כמו שאמרנו המנופאי יבוא עם מנוף סל שנע באמצעות משאית שאת כל זה יפעיל המנופאי.

 

גיזום עץ עם מנוף

לא גוזמים עצים גבוהים בלי הסמכה

כשאתם צריכים גיזום עצים עם מנוף אתם צריכים אנשים מוסמכים. לא רק זה, אתם צריכים אנשים עם מנוף סל שמוסמכים לעבודה בגיזום עצים בגובה. למזלכם פורטל מנופים בישראל עובד עם האנשים הנכונים שיהיו מוסמכים לעשות את העבודה שאתם צריכים ביעילות ויותר חשוב מכך - בבטיחות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

שאלות ותשובות נפוצות בנושא גיזום עצים עם מנוף

שאלות נפוצות שקיבלנו מהגולשים שלנו על גיזום עצים עם מנוף:

מה המחיר של מנוף לגיזום עצים?

כשמשתמשים במנוף סל לגיזום עצים המחיר ינוע בין 500 - 600 ש"ח לשעה, אך יש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר כמו שכתבנו למעלה.


מתי צריך מנוף סל לגיזום עצים?

ברגע שהעץ עולה על גובה של 4 מטרים יהיה צורך לשימוש במנוף סל לגיזום העץ.


על מה צריך להקפיד כשגוזמים עצים?

ברגע שגוזמים עצים צריך לוודא שעובדים עם כמה כללים שיבטיחו שהעבודה שתיעשה בצורה בטוחה ותדאג שהעץ לא ייפגע לאחר מכן. ראשית, צריך לבדוק שגוזמים את הענף הנכון. גיזום של ענף לא נכון יכול להפריע לצמיחה של העץ בעתיד ואף להרס של העץ. מעבר לכך מדי פעם בעלי המקצוע ישימו משחה על "הפצע" של העץ אשר תמנע ממחלות להיכנס לעץ.