צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף סל במודיעין

צמרת העץ צריכה גיזום? יש לכם עבודות חשמל בגובה שזקוקות למנוף? באמצעות פורטל מנופים בישראל תוכלו למצוא מנופי סל במודיעין במחיר מוזל באמצעות השוואת מחירים.

השוואת מחירים של מפעילי מנוף סל במודיעין

בפורטל מנופים בישראל משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר ממנופאים שונים למנוף סל במודיעין במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר זה להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום.

 

מנוף סל במודיעין

מה המחיר של מנוף סל במודיעין?

מחיר מנוף סל במודיעין הוא 550 ש''ח בממוצע לשעת עבודה עם מנוף עד לגובה של 15 מטרים. טווח המחירים נע בין 500 - 600 ש''ח והוא עשוי להשתנות בהתאם לכמות הזמן ולגובה אשר תצטרכו בשבילו מנוף סל. צריכים מנוף סל גבוה יותר? תוכלו להסתכל על המחירים במחירון המלא שלנו

 

מחיר ממוצע למנוף סל במודיעין

מחיר ממוצע למנוף סל במודיעין: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מתי נצטרך מנוף סל?

למנוף סל יש כמה שימושים נפוצים:

  1. גיזום עץ גבוה: אם אתם צריכים לגזום את העץ תצטרכו לקחת מנוף סל לצורך גיזום העץ.
     
  2. עבודות חשמל גבוהות: אם יש לכם עבודות חשמל שצריכות להיעשות בגובה, תיאלצו לקחת מנוף סל בשביל זה.
     
  3. עבודות ניקיון בגובה: ניקיון חלונות או ויטרינות שאי אפשר להגיע אליהם באמצעות סולם.
  • ישנם כמובן עוד שימושים כפי שהרחבנו בעמוד על מנוף סל.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

מה משפיע על המחיר של מנוף סל במודיעין?

ישנם 2 דברים משמעותיים אשר משפיעים באופן ישיר על המחיר של מנוף סל במודיעין. המחיר של מנוף סל מושפע בעיקר מהגובה של המנוף ומכמות שעות העבודה שתצטרכו את המנוף. ככל שתצטרכו ליותר זמן ולגובה גבוה יותר, המחיר יהיה יקר יותר.

 

מנופי סל במודיעין

מנוף סל במודיעין - איך תוזילו את המחיר?

אלו הדברים שאתם יכולים לעשות על מנת להוזיל את המחיר של מנוף סל במודיעין:

  • ריכוז של העבודות - יש לכם כמה דברים שתצטרכו אליהם מנוף סל? נסו לרכז את כל הדברים שאתם צריכים ליום אחד. הדבר עשוי להוריד את המחיר באופן משמעותי.
     
  • השוואת מחירים - בצעו השוואת מחירים בין חברות אשר נותנות שירות של מנופי סל. אתם תופתעו לגלות כמה ניתן לחסוך באמצעות השוואת מחירים.
     
  • התפשרות על היום ושעת ההגעה של המנופאי - נסו לגרום לכך שהמנופאי לא יגיע במיוחד אליכם אלא שיגיע אליכם ביום שגם ככה הוא יהיה באזור שלכם. נכון, לכם זה יכול להיות לא כל כך נוח, אבל אם אתם רוצים לחסוך כמה שיותר, תוכלו לנסות גם את זה.

האם נזדקק אישור עבודה בגובה?

בשביל להשתמש במנוף סל בהחלט צריך אישור עבודה בגובה. ברגע שעבודה היא מעל 2 מטר היא למעשה נחשבת עבודה בגובה. כמובן שבמידה ולקחתם מפעיל אז הוא זה שיצטרך את ההסמכה של אישור עבודה בגובה. שימו לב לוודא את זה איתו על מנת למנוע אי נעימויות.