צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

פינוי פסולת עם מנוף

צריכים פינוי של פסולת בניין? גזמתם עצים ועכשיו צריך מנוף לפינוי גזם? בעזרת מנופים בישראל תוכלו להזמין פינוי פסולת עם מנוף ואפילו לחסוך בעלויות באמצות השוואת מחירים.

פינוי פסולת עם מנוף דרך מנופים בישראל

כאשר מדובר על כמות פסולת גדולה, לדוגמה פסולת בניין, לא ניתן לעשות את זה ידנית אלא לוקחים שירות של פינוי פסולת עם מנוף. מנוף לפינוי פסולת הוא למעשה מנוף זרוע שלוקח את הפסולת ומעמיס אותה על משאית עם מיכל גדול, והמשאית דואגת לפינוי הפסולת. דרך מנופים בישראל תוכלו להזמין מנוף לפסולת שלכם, רק התקשרו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין המנופאים באיזור מגורכם.

 

פינוי פסולת עם מנוף

מה המחיר של פינוי פסולת עם מנוף

מחיר של פינוי פסולת עם מנוף לרוב יהיה בין 800 - 1,000 ש"ח לשעה הראשונה. אחרי השעה הראשונה המחיר ישתנה ונקבע על פי גודל המנוף. שימו לב שזה בהנחה שמדובר על פינוי פסולת בניין כאשר היא על האדמה ולא בגובה, ואם תרצו לדעת את המחיר של פינוי פסולת בבניין מעל 20 מטרים תוכלו להרחיב על זה במחירון המנופים שלנו.

 

מחיר ממוצע לשעת השכרה ראשונה לפינוי פסולת עם מנוף

מחיר ממוצע לשעת השכרה ראשונה לפינוי פסולת עם מנוף: 900 ₪

טווח מחיר גבוה 1000 ₪

טווח מחיר נמוך 800 ₪

הגיע הזמן לפינוי פסולת מהבניין שלכם

בין אם אתם באמצע פרוייקט תמ"א, בנייה של בניין מאפס כל סיבה אחרת שבה הצטברה לכם פסולת בניין נראה שתצטרכו לעשות פינוי פסולת עם מנוף. המנוף ידאג לפנות את כל פסולת הבניין הענקית לתוך המשאית ומחוץ לעיניים שלכם כדי שתוכלו להמשיך בעבודת הבנייה. מזכירים שעלות פינוי פסולת בניין תלויה בגובה שלכם. במידה ומדובר בגובה קרקע, שאלו הם רוב המקרים, לא אמורה להיות בעיה או תוספת למחיר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

הזמינו משאית מנוף לפינוי גזם

הרוחות העזות כבר מתחילות להפחיד אתכם וענפים מתחילים ליפול. הזמנתם את הגנן שיעשה את העבודה של גיזום העצים ועכשיו רק צריך לפנות את הגזם. באמצעות מנופים בישראל תוכלו להזמין משאית פינוי גזם שתדאג לפנות את הגזם שלכם ותשלים את העבודה באמצעות מנוף גזם. כמובן שמחיר של משאית מנוף לפינוי גזם תהיה זהה לפינוי פסולת מגובה הקרקע.

 

פינוי גזם עם מנוף

השוואת מחירים באמצעות מנופים בישראל

באמצעות פורטל מנופים בישראל תוכלו להזמין משאית לפינוי פסולת או מנוף גזם ואפילו לחסוך בעלויות. איך זה עובד? התקשרו אלינו וקבלו מספרי טלפון של 3 מנופאים שעושים פינוי פסולת עם מנוף. לאחר מכן תוכלו לערוך השוואת מחירים בין המנופאים השונים ובכך לחסוך בעלויות מבלי להתפשר על האיכות.