צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

הרמת זכוכית לגובה

הרמת זכוכית לגובה - בין אם אתם בונים משרד חדש ויפה מזכוכית או שאתם בפרויקט תמ"א 38 ייתכן שנתקלתם באתגר של הרמת זכוכית לגובה. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על הנפת זכוכית לגובה, מחיר ומתי לא ניתן לעשות הרמה של זכוכית לגובה.

איך עושים הרמת זכוכית לגובה?

אי פעם הלכת ברחוב, הסתכלתם על בניין ענק שכולו עם חיפוי זכוכית ותהיתם "איך בכלל מישהו הצליח לשים את הזכוכיות האלה שם"? או "זה לא כבד? איך מישהו יכול לסחוב דבר כזה?" ובכן, התשובה היא שהרמת זכוכית לגובה עושים באמצעות מנוף זרוע עם ונטוזה. 

 

מנוף להנפת זכוכית לגובה

איך עובד מנוף הונטוזה?

הונטוזה הוא החלק עם הגלגלים שראיתם בתמונה. מה שקורה בפועל הוא שהגלגלים בונטוזה יוצרים ואקום שמרים את הזכוכית. ככל שיש יותר גלגלים והם יותר מרווחים אחד מהשני, הונטוזה יכול להרים זכוכית יותר כבדה. הגלגלים מורכבים מרפידות יניקה שעשויות מגומי קשיח. ההצמדה נעשית באמצעות ואקום חשמלי.

מה המחיר של הרמת זכוכית לגובה?

המחיר של שעת השכרה למנוף להרמת זכוכית נע בין 500 - 800 ש"ח. שימו לב שהמחיר עוד לגובה של 25 מטר ומשקל של 1,100 ק"ג

 

מחיר ממוצע לשעת השכרה של מנוף ונטוזה

מחיר ממוצע לשעת השכרה של מנוף ונטוזה: 650 ₪

טווח מחיר גבוה 800 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מתי נצטרך הרמת זכוכית לגובה?

נצטרך הרמת זכוכית לגובה במקרה שצריך להזיז זכוכית, אבל לא נוכל לעשות זאת באמצעות בני אדם. מקרים כאלו קורים כשמדובר בזכוכית גדולה וכבדה מאוד אז לא נוכל להרים אותה, או שהעלות של כל הפועלים שירימו אותה תהיה יקרה יותר מהשכרת מנוף. נשתמש במנוף גם במקרים שיהיה קשה להניח את הזכוכית מפאת הגובה או הסביבה שצריך לשים את הזכוכית ובני אדם לא יוכלו להגיע לשם בצורה נוחה.

הנפת זכוכית עם מנופים בישראל

כשעושים הנפת זכוכית לגובה ישנן כמה סכנות שיכולות להתרחש. משטח הזכוכית יכול להישמט מהגלגלים ואז ליפול (חס וחלילה) מה שמסכן את הפועלים וגם את העוברים ושבים באיזור. גם אם לא נמצא אף אדם באיזור המשטח יכול ליפול ולהישבר, דבר שההחלפה שלו יכולה להיות מאוד יקרה. בגלל מנופים בישראל עובדים רק עם המנופאים עם מנופי הונטוזה הטובים ביותר כדי לוודא שלא יקרו אסונות כאלו או אחרים במהלך הנפת זכוכית לגובה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

באילו תנאים לא נוכל לעשות הרמת זכוכית?

ישנם מקרים שבהם לא נוכל לעשות הרמת זכוכית בעזרת מנוף זרוע אז מומלץ לבדוק אותם כדי להיזהר מהמקרים הבאים:

  • רוחות חזקות: רוחות חזקות יכולות להזיז את הכבל של הונטוזה ולהקשות על ההזזה של הזכוכית וההנחה שלה במקום הרצוי. בנוסף הרוח יכולה לזכוכית או למנוף עצמו. במידה ויש רוחות חזקות שהפתיעו אתכם ולא ראיתם במזג האוויר לפני כן מומלץ לדחות את השימוש במנוף למועד אחר.
     
  • חום קיצוני: לא מומלץ להזמין את השירות במקרים של חום מעל 42 מעלות כי החום יכול לעשות נזק לגלגלי היניקה של הונטוזה.
     
  • משטח כבד מדי: רוב מנופי הונטוזה יכולים להרים עד כ1,100 ק"ג.