צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

הובלת מכולה עם מנוף

הובלת מכולה עם מנוף, מהו מחיר הובלת קונטיינר ואפשרות הזמנת הובלת מכולות מנמל חיפה ואשדוד (אפשר גם מכל מקום אחר בארץ). כל המידע והמחירים ממש כאן.

מהו מחיר הובלת מכולה עם מנוף?

עלות הובלת מכולה עם מנוף בממוצע הינה כ-1,750 ש"ח. כאשר הטווח נע בין 1,500 - 2,000 ש"ח. זהו אומדן ראילי לפי רוב המקרים שבהם בדקנו תמחורי הובלה עם מנוף של מכולה או קונטיינר.


מחיר הובלת מכולה עם מנוף בממוצע

מחיר הובלת מכולה עם מנוף בממוצע: 1750 ₪

טווח מחיר גבוה 2000 ₪

טווח מחיר נמוך 1500 ₪

מאיפה מזמינים הובלת מכולה עם מנוף לרוב?

כמובן שניתן להזמין שירות בכל אזור בארץ של הובלת מכולה עם מנוף, ישנם מקרים בהם נזמין מעיר מקבילה לעיר, מקצה המדינה לקצה השני וכדומה, אבל ישנם גם 2 מקרים נפוצים מאוד בהם נצטרך שימוש במנוף להרמת מכולה והובלה שלה, כמובן מהנמלים בישראל.

  • הובלת מכולות מנמל אשדוד עם מנוף - נמל אשדוד, הוא הנמל הגדול והפעיל יותר בישראל (מבחינת כמות אוניות ושינוע). מרבית הסחורה המיובאת מגיעה דרכו.
     
  • הובלת מכולות מנמל חיפה - בצפון הארץ, הנמל המוביל של אזור הצפון ופעיל לא פחות מנמל אשדוד. אפשר לומר שמרוצת השנים ללא ספק נחשב לנמל שנתן הכי הרבה עבודה ובנוסף, נחשב לנמל יעיל ומהיר.
     

הובלת מכולה עם מנוף

גדלים נפוצים של מכולות וקונטיינרים

יש כ-5 מידות סטנדרטיות ואחידות למכולות, הכי נפוצות הן במידות 40 רגל ו-20 רגל. כאשר מדברים על מכולות / קונטיינרים, מדברים במידות "רגל" (foot), יחידת מידה לאורך, אז כמה זה יוצא במטרים? הנה הטבלה:
 

גודל המכולה ב"רגל" גודל המכולה במטרים (אורך)
מכולה 20 רגל 6.10 מטר
מכולה 40 רגל 12.20 מטר
מכולה 45 רגל 13.72 מטר
מכולה 48 רגל 14.63 מטר
מכולה 53 רגל 16.15

איך מתבצעת הובלת מכולה עם מנוף?

הובלת מכולה עם מנוף מתבצעת בעזרת מנוף זרוע ועם משאית מותאמת לנשיאת מכולות. על גבי המשאית מותקנת זרוע עם מפרקים המיועדת להנפת משקלים כבדים. כאשר מזמינים הובלת מכולה, חייבים מנוף זרוע לפריקה או העמסה של המכולה.

הובלת קונטיינר או מכולה - מה ההבדל?

לא קיים הבדל בין מכולה ולבין קונטיינר, גם כאשר מדובר על הובלות קונטיינרים או שימוש במנוף בעבורם. המילה מכולה היא תרגום של המילה קונטיינר מאנגלית לעברית. ישנם אשר עושים שימוש במילה קונטיינר בעברית, מדובר על שילוב מילה לועזית בשפה העברית.