צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף הרמה בנתניה

בשנים האחרונות, קמו בניינים גבוהים בכל רחבי העיר נתניה וזה כולל את שכונת עיר ימים, אגמים, קריית השרון ושכונות נוספות. הדרך הבטוחה והמהירה יותר לשנע ציוד אל קומות עליונות היא על ידי השכרת מנוף הרמה בנתניה. קראו על השירות ולאחר מכן קבלן הצעות מחיר ממספר חברות בעיר.

מתי נשכיר מנוף הרמה בנתניה?

השכרת מנוף, יכולה להתבצע במספר מצבים. המצב הראשון ואולי הנפוץ מכולם הוא כאשר נדרשת הובלה עם מנוף. כלומר בעת תהליך הובלה של דירה או הובלה קטנה, נרצה לחפש חברה אשר משכירה מנוף הרמה בנתניה ונשתמש במנוף בשביל לייעל את התהליך.

 

מצב נוסף בו נזמין מנוף הרמה הוא כאשר רכשנו רהיט מסוים, מוצר חשמלי או כל מוצר כבד אחר (למשל כספת כבדה) ונרצה להכניס את הפריט הזה בצורה קלה ומהירה יותר אל תוך הביתה.

 

בנוסף, נזמין שירותי מנוף הרמה כאשר נרצה להעלות משהו אל הקומות הגבוהות בבניין ולעיתים גם אל הגג של הבניין. לא פעם אנו רואים כי נעשה שימוש במנוף לצורך הרמת חלקים של מזגן חדש (לחצו להרחבה על מנוף להרמת מזגנים) ואפילו דודי שמש כבדים וגדולים או פרגולות.

 

מנוף הרמה בנתניה

מחיר להשכרת מנופי הרמה בנתניה

המחיר של השכרת מנופי הרמה נקבע לפי גובה הקומה וכמות שעות העבודה. שעת עבודה של מנוף לקומות נמוכות (קומה 2 עד קומה 6) ינוע בטווח שבין 200 ש"ח ל-500 ש"ח. 

 

מחיר ממוצע להשכרת מנוף הרמה (לקומה נמוכה)

מחיר ממוצע להשכרת מנוף הרמה (לקומה נמוכה): 350 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪


 

מה עושים כאשר אין מרפסת בדירה?

נהוג להוציא את הפריטים מתוך שטח הבית דרך המרפסת שבסלון וזאת באמת האופציה העדיפה. אך מה עושים כאשר אין מרפסת בבית? במצב זה נהוג לחפש חלון גדול באחד מהחדרים, אשר דרכנו ניתן להעביר את הפריטים.

 

יש לקחת בחשבון כי לא בטוח שנצליח להוציא את כל הפריטים מאחר ויש פריטים גבוהים או רחבים כמו ארונות, מוצרי חשמל או שולחנות שלא יעברו בפתח החלון.

 

אם מדובר ברהיטים (קראו עוד על מנוף להרמת ריהוט) אז ניתן לפרק את הרהיט ולאחר מכן להרכיבו מחדש כמובן.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

מצאו מפעיל משאית עם מנוף הרמה בנתניה

פרט לבחירת המנוף המתאים ביותר, חשוב גם למצוא מפעיל משאית שיודע לתפעל את המנוף בצורה זהירה ואחראית. אנו מפקידים בידיו את המוצרים הרגישים לנו, שגם עלו לא מעט, ולכן כדאי למצוא אדם בעל ניסיון וידע מקצועי בתחום. מבלי קשר לניסיון המקצועי, כדאי לשאול גם אודות נושא האחריות ולבדוק מה קורה במצבי קיצון בהם פריט נופל או מקבל מכה.