צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף הרמה בכפר סבא

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל מה שחשוב לדעת לפני הזמנת השירות של מנוף הרמה בכפר סבא והסביבה. כמו כן, ניתן לקבל דרך האתר שלנו מספר הצעות שונות מחברות בעיר וכך לבצע השוואת מחירים.

מתי נצטרך מנוף הרמה בכפר סבא?

למנוף הרמה בכפר סבא יש לא מעט שימושים. בעיקר ניעזר בו בעבור הובלה עם מנוף אך כמובן שהוא משמש אותו גם במקרים בהם נרצה להעביר אל דירות אשר נמצאות בקומה גבוהה למדי פריטים כבדים, למשל פרגולה חדשה שעתידה להיות מותקנת במרפסת, מזגנים, וכמובן רהיטים. מנוף הרמה בכפר סבא הוא שירות שכדאי להזמין מחברה עם ניסיון מאחר ואנו מפקידים בידיה מוצרים ופריטים יקרים למדי ולא נרצה לקחת סיכון מיותר שהם ישברו או יפלו.

 

מנוף הרמה בכפר סבא

מנוף הרמה בכפר סבא - האם השירות בטיחותי?

רבים פוחדים להשכיר מנוף וזה כמובן מובן והגיוני. אך כדאי לדעת שמנופים הם כלי עבודה בטיחותיים למדי (בטח כאשר מדובר על מנופי הרמה) והאמת היא שמה שיותר חשוב לבחון הוא את מפעיל המנוף, כלומר את החברה אשר מעניקה לכם את השירות. אם יש לכם עדיין ספקות, ההמלצה שלנו היא להקפיד על נושא האחריות ולבקש מכל חברה שמספקת שירותי מנוף הרמה בכפר סבא, להעניק לכם אחריות "שחור על גבי לבן" ולא רק בעל פה בשיחת הטלפון.

השכרת מנוף הרמה בכפר סבא ליום שלם

כמה צפויה לעלות השכרה של מנוף הרמה בעבור יום שלם? מבדיקות שערכנו, טווח המחירים נע בין 2,000 ש"ח ל-3,500 ש"ח. ברוב המקרים לא תזדקקו להשכרה של המנוף לכל כך הרבה זמן אלא רק לכמה שעות בודדות ועל כן כדאי להציץ במחירון המנופים ולקבל שם דוגמאות נוספות לעלויות.

 

מחיר להשכרת מנוף הרמה ליום שלם

מחיר להשכרת מנוף הרמה ליום שלם: 2750 ₪

טווח מחיר גבוה 3500 ₪

טווח מחיר נמוך 2000 ₪

לאיזה גבוה המנוף יכול להגיע?

ניתן להיעזר במנופי הרמה בכל מצב ובכל גובה, העניין היחיד הוא שיש שוני בין סוגי המנופים. לקומות נמוכות, נחפש משאית עם מנוף הרמה קטן ופשוט אך אם מדובר על קומה גבוהה יותר, יש צורך לאתר מנוף הרמה לקומות גבוהות, כזה שגם עשוי לעלות לנו מעט יותר.

מדוע להזמין שירות דרך 'מנופים בישראל'?

יש לא מעט חברות מצוינות בתחום אשר ישמחו להעניק לכם שירותי השכרת מנוף. המזל הגדול הוא שאנו מרכזים לכם במקום אחד את כל החברות הטובות והמומלצות ביותר באזור כפר סבא ובסביבתה הקרובה. כך למעשה, לא תצטרכו לחפש בכל רחבי האינטרנט אחר השירות ותוכלו לאתר אותו במהירות. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר מחברות שונות ורק אז להשוות בין מרכיבי ההצעה ולקבל החלטה מושכלת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

הזמנתם מנוף? דאגו שיהיה לו מקום נגיש

בעת הזמנת מנוף הרמה בכפר סבא, כדאי "לדאוג לו לחנייה", כלומר לוודא שיש לו מקום לעמוד ביום בו אתם עתידים להשתמש בשירות. לעיתים הדבר יצריך מכם לדבר עם השכנים בבניין ולבקש מהם בנימוס להזיז את הרכבים שלהם מאזור הגישה וזאת על מנת שהמנוף יהיה קרוב ככל הניתן אל פתח המרפסת או החלון שממנו מוציאים או מכניסים את כל האביזרים והציוד.