צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף הרמה בחולון

מחפשים שירותי מנוף הרמה בחולון? בעמוד תוכלו לראות מתי נשתמש במנוף הרמה, איך הוא עובד, כמה הוא עולה ואיך תוכלו להוזיל במחיר ההשכרה.

שימושים של מנוף הרמה בחולון

מנוף הרמה בחולון הוא כלי שמשמש בעיקר להרמת חפצים כבדים. עם זאת, כיום יש לו שימושים רבים אחרים, כאשר חלק מחברות השיפוצים והניקיון משתמשות בו גם כן, כמו גם למטרת העלאת פרגולות, דודי שמש ועוד. מפעיל מנוף הרמה בחולון הוא איש מקצוע מיומן ביותר, שעבר הכשרה לתפעול ותחזוקה של מנוף הרמה.

 

על המפעיל להיות מסוגל לבצע משימות כמו העמסה, פריקה, הרמה, הורדה והזזה של המנוף. עם זאת, בדרך כלל הוא אחראי בעיקר על התפעול של מנוף הרמה. מפעיל מנוף הרמה מוסמך הוא אדם שעבר הסמכה על ידי ארגון העומד בדרישות שנקבעו בחוק או בתקנים בתעשייה הרלוונטית. חשוב להיעזר במפעיל מנוף מוסמך, כי הם יכולים למנוע תאונות או פציעות בעת הפעלת מנוף הרמה.

 

מנוף הרמה בחולון

מחיר מנוף הרמה בחולון ואיך מוזילים אותו

המחיר של מנוף הרמה יהיה תלוי בגובה הקומה שתצטרכו אותו והוא מתומחר לפי שעה. שעת השכרה של מנוף הרמה עד לקומה 6 יעלה בין 300 - 500 ש"ח. תוכלו לראות מחירי מנוף נוספים. בנוסף תוכלו להשאיר פרטים ותקבלו מאיתנו הצעות מחיר ממספר מפעילי מנופי הרמה בחולון

 

מחיר ממוצע לשעת השכרה של מנוף הרמה בחולון עד קומה 6

מחיר ממוצע לשעת השכרה של מנוף הרמה בחולון עד קומה 6: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מנוף הרמה בחולון פועל באופן הבא

מנוף הרמה הוא סוג מנוף בו ישנה רמפה (משטח) מיוחדת. על הרמפה ניתן להניח פריטים שונים, לרבות אלמנטים מאוד כבדים וגם אנשי מקצוע למיניהם. רמפה זו נעה למעלה ולמטה ומופעלת על ידי מפעילים מיומנים למטה, כאשר מה שמניע את הרמפה זה בעצם בוכנה מיוחדת ומאוד חזקה. 

 

לפני העמסת הציוד על הרמפה, כמובן שכדאי לאבטח אותו כדי למנוע נפילה או חלילה תאונה. טעינת חפצים צריכה להיעשות באיטיות, בהקפדה עילאית ותוך השגחה מתמדת לאורך כל הדרך. כמו כן, רצוי להציב אדם נוסף על מנת לשחרר חפצים מלמטה (נוסף על מפעיל המנוף).

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

רוצים להזמין מנוף הרמה בחולון? בדקו את זה

בעת הזמנת שירות מנוף הרמה חולון, חשוב לבדוק באיזה סוג ציוד אתם תשתמשו בעת הובלה עם מנוף. כמו כן, דעו מאיזה סוג חומר מורכב הציוד שאתו תצטרכו לשנע. דעו כמה חומר אתם עתידים להרים עם כל הרמה של המנוף, ויש לוודא עם מפעיל המנוף שהמנוף יכול להתמודד עם כמות זו לפני ההרמה עצמה.


הדבר החשוב ביותר הוא לקחת מידות, ולוודא כי המנוף בגודל המתאים לפרויקט שלכם. ולא פחות חשוב, כדאי גם לוודא שיש למפעיל המנוף את הכיסוי הביטוחי הנכון ואת אמצעי הבטיחות הנדרשים להפעלת מנוף הרמה בחולון או בכל עיר אחרת בארץ. מעבר לכך חשוב להגיד לאיזו קומה תצטרכו את המנוף ובמידת הצורך שכרו מנוף הרמה לקומות גבוהות.

למה כדאי להזמין מנוף הרמה בחולון? 

יש כמה יתרונות להזמנה של מנוף הרמה בחולון. היתרונות של שימוש במנוף הרמה במקום בעבודת כפיים כוללים את הדברים הבאים: זה לא דורש ממכם לייעד כוח אדם להפעלת המנוף, כי הוא מגיע עם מפעיל מנוף הרמה מוסמך.


שנית, השכרת מנוף הרמה בחולון יכולה להפחית פציעות בעת הובלת מכונות כבדות וציוד כבד. ולא פחות חשוב, זה מספק יציבות ושליטה טובה יותר על הציוד המועבר. בשורה התחתונה, בעזרת מנוף הרמה תוכלו להציל את הגב ולבצע את העבודה מהר יותר.