צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף הרמה בחדרה

מנופי הרמה משמשים אותנו כיום למגוון שימושים החל מהוצאה או הכנסה של ריהוט לדירה, העלאת דודי שמש או מזגנים כבדים וגם פריטים נוספים כמו פרגולות למרפסת. מחפשים להשכיר מנוף הרמה בחדרה? דרכנו תוכלו לבצע השוואת מחירים בין מספר חברות המספקות את השירות.

עלות השכרת מנוף הרמה בחדרה

נהוג לתמחר את השכרת המנוף לפי שעות עבודה. לכן כדאי להבין כמה יעלה להשכיר את המנוף לשעה אחת ואת העלות הזאת עלינו להכפיל במשך ההשכרה. עלות השכרת מנוף הרמה בחדרה לשעה אחת, עומדת בממוצע על 400 ש"ח, כאשר בחלק מהמקרים המחיר עשוי להיות זול יותר או גבוה, אך לא בצורה משמעותית.

 

מחיר ממוצע לשעת עבודה של מנוף הרמה

מחיר ממוצע לשעת עבודה של מנוף הרמה: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מנוף הרמה בחדרה גם לקומות גבוהות

בחלק גדול מהמקרים, נצטרך להעביר פריטים לקומות גבוהות בבניין, מה שמצריך שימוש במנוף הרמה גדול וחזק הרבה יותר. השכרת מנוף הרמה בחדרה בעבור קומות גבוהות תהיה יקרה יותר והמחיר פר שעה יכול להתחיל ב-600 ש"ח ועשוי להגיע גם ל-1,500 ש"ח לשעה, בהנחה ומדובר בקומות גבוהות כמו קומה 25 או 30. פורטל מנופים בישראל עוזר לכם לאתר את החברות המובילות בתחום, אשר מספקות בין היתר גם את השירות של השכרת מנופי הרמה לקומות גבוהות.

 

השכרת מנוף הרמה בחדרה

קצת על מנוף ההרמה ויתרונותיו

למנופי הרמה יש מספר יתרונות בולטים כאשר היתרון המרכזי שלהם שהם מאפשרים לנו לזרז את תהליך ההובלה בצורה משמעותית. רק חשבו על תהליך הובלה עם מנוף בו נדרש להעביר את הפריטים השונים במעלית או דרך חדר מדרגות צר אל מול האלטרנטיבה של הוצאת הפריטים בצורה מהירה דרך המרפסת עם המנוף.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

מחפשים מנוף הרמה בחדרה? קבלו הצעות מחיר

אנו מזמינים אתכם לשמוע מעט על המחירים בשוק ולהכיר את העלויות להשכרת מנוף הרמה בחדרה והסביבה. בין אם אתם מעוניינים להשתמש במנוף לשעה בודדת ובין אם מדובר בעבודה למספר שעות או אפילו ימים, אנו נשמח להפנות אתכם אל החברות המתאימות ביותר לצורך קבלת הצעות מחיר.