צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנופים לפי גובה

ישנם 3 סוגי מנופים שנצטרך וכשאנחנו מחפשים מנופים בגבהים שונים לא בטוח שנמצא את סוג המנוף שאנחנו צריכים. החל מגובה מסויים מדובר רק על מנוף זרוע אבל בגבהים שונים יכול להיות שמדובר גם במנוף הרמה או מנוף סל.

אילו מנופים קיימים לאילו גבהים?

למנופים שונים יש כושר הרמה ויכולות שונות בהתאם לגודל ולסוג שלהם. לפניכם טבלה של גבהים שונים של מנוף ושימושים נפוצים שלהם בגבהים האלה לשלושת סוגי המנופים: מנוף זרוע, מנוף הרמה, מנוף סל.
 

גובה המנוף מנוף זרוע מנוף הרמה מנוף סל
מנוף 12 מטר הרמת באלות הובלה עד קומה 5 תיקוני גגות
מנוף 15 מטר פינוי פסולת הובלה עד קומה 6 גיזום עצים גבוהים
מנוף 25 מטר הרמה של חומרי בניין הובלה עד קומה 10 ניקוי מרזבים
מנוף 30 מטר הרמה של משא כבד הובלה עד קומה 12 עבודות חשמל בגובה
מנוף 40 מטר הובלת מפעלים הובלה עד קומה 16 ניקוי ויטרינות
מנוף 45 מטר הנפת זכוכית לגובה הובלה עד קומה 20 עבודות גג בגובה
מנוף 50 מטר הובלת מטענים כבדים    
מנוף 60 מטר הרמת משטחי זכוכית לגובה    
מנוף 65 מטר הצבת אנטנות    
מנוף 70 מטר הנפת קלונסאות    
מנוף 75 מטר הובלה של מבנים מוביליים    
מנוף 80 מטר הרמת טרקטורים    
מנוף 100 מטר הרמת מבנים ניידים    

מנוף 60 מטר

לרוב כשמחפשים מנופים לגובה מנוף של 60 מטר זה הגובה הנפוץ ביותר. מנוף 60 מטר הוא מנוף עם זרוע ארוכה שיכולה לבצע הרבה פעולות שמנופי זרוע קטנים לא יכולים לבצע במקרים של חוסר נגישות של המשאית או במקרים שבהם יש צורך להעביר משא כבד מעל או מעבר לבניין.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

מנוף 50 מטר

מנוף 50 מטר הוא גם מנוף גדול מאוד נפוץ. כשמסתכלים באתרי בנייה ורואים את המנופים הגדולים (לא העגורנים) מרימים משאות כבדים מובילים, מציבים מבנים ניידים מעבירים חומרי בניין מדובר על המנוף הזה וגם על המנוף הקודם של 60 מטרים.

מנוף 45 מטר

מנוף של 45 מטרים כבר יכול להיות לא רק מנוף זרוע, אלא גם מנוף הרמה ומנוף סל. השימוש העיקרי של מנוף הרמה בגובה כזה הוא הובלה בקומות גבוהות של ציוד, דירות ומשרדים בבניינים גבוהים, מגדלי יוקרה וכו'. לא כל מטען יהיה אפשר להעביר במעלית כמו במקרים של הובלת מזגנים או הובלה של פסנתר. השימוש של מנוף סל הוא לצורך הצבת אדם לעבודות שונות בגובה.

מנוף 40 מטר

מנוף 40 מטר יכול להיות גם שלושת סוגי המנופים (זרוע, הרמה, סל) כשמנוף זרוע עושה הרבה מאוד פעולות אך כמובן יותר מוגבל ממנוף 60 מטר. מנוף הרמה יכול להוביל דירות עד קומה 16 ומנוף סל יכול לשמש לעבודות חשמל בגובה, עבודות על גגות ומרזבים כשאין נגישות, ניקוי ויטרינות ועוד.