צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

הובלות עם מנוף בחדרה

מהו המחיר של הובלות עם מנוף בחדרה וכיצד אפשר להוזיל אותו? המשיכו לקרוא ותקבלו את כל המידע החשוב. כמו כן, ניתן לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות אשר משכירות מנופים בחדרה דרך הפורטל שלנו.

השוו מחירים עבור הובלות עם מנוף בחדרה

יש לא מעט חברות אשר מספקות את השירות של הובלות עם מנוף בחדרה. השכרה אינה חייבת להיות פעולה יקרה ולא פעם, יש פערי מחיר משמעותיים בין חברה א' לחברה ב'. ממה נובעים פערים אלו? מהעומסים שיש לכל חברה, מהזמינות של הצוות שלה וגם משיקולים נוספים כמו סוג המנוף בו היא משתמשת. 

 

אנו מזמינים אתכם לבצע השוואת מחירים ולקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור שירותי הובלות עם מנוף בחדרה ובסביבתה הקרובה. ניתן גם לקבל שירות של הובלות באמצעות מנוף בעת פינוי משרדים, בתי עסק, חנויות ועוד.

 

הובלות מנוף בחדרה

מחיר להובלה עם מנוף בחדרה 

המחיר לשעת עבודה של שירותי מנוף בחדרה עומדת על בין 250 ש"ח ל-750 ש"ח. יחד עם זאת, בעבור מנוף לקומה גבוהה, המחיר עשוי להגיע ל-1,000 ש"ח ומעלה, לשעה אחת.

מחיר ממוצע להובלת מנוף בחדרה

מחיר ממוצע להובלת מנוף בחדרה: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 750 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

הובלת מנוף בחדרה בצורה בטוחה

השימוש במנוף לא רק נועד לייעל ולקצר את תהליך ההובלה אלא לא פעם נשתמש בו בשביל לשמור על העברה והובלה בטוחה יותר. הובלות עם מנוף עוזרות למנוע פגיעה בריהוט או מוצרי החשמל וזאת הדרך העדיפה להוצאתם. הובלה רגילה, במעלית או בחדר המדרגות כרוכה בתהליך סבלות שלא פעם גורם למכות וחבלות למוצרים שלנו וזה כמובן הדבר האחרון שנרצה.

מה עליי לציין בעת הזמנת השירות?

כדאי לציין בפני החברה אשר מספקת לכם הובלה עם מנוף בחדרה, את גובה הקומה שממנה מוציאים את המוצרים השונים וגם את גובה הקומה שאליה עתידים להכניס אותם. כמו כן, אם יש ברשותכם ציוד חריג כמו כספת כבדה, פסנתר גדול או שולחן ביליארד, מומלץ לציין זאת בלפני נציג החברה על מנת שיוכל להיערך בהתאם, כל חריגה נוספת כמו כניסה צרה, חוסר גישה לבניין, אין מעלית - צריך לציין על מנת שלא יהיו הפתעות בעת הגעת נותן השירות לביתכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

הובלה באמצעות מנוף בחדרה מקומות גבוהות

אחד הדברים שישפיעו על המחיר של הובלה באמצעות מנוף בחדרה הוא גובה הקומות וכמובן, כמות הפריטים. ככל שיהיה מדובר על קומה גבוהה יותר, כך המחיר מתייקר. מדוע? מאחר ונדרש להשתמש במנוף הרמה לקומות גבוהות, מנוף אשר עלותו גבוהה יותר מאשר המנוף הרגיל שבו נשתמש בעבור הובלה מקומה שניה או קומה רביעית. 

מנוף לשינוע ארגזים, מוצרי חשמל, ריהוט ועוד

המנוף עשוי לשמש אותנו בעת הובלת קופסאות וארגזים אך גם כאשר מדובר על הוצאה או הכנסה של מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים, תנור וכל מוצר חשמלי אחר. נהוג גם להשכיר מנוף להרמת רהיטים ואפילו להשתמש במנופים כאשר רוצים להעביר מזגן חדש אל תוך הדירה.