צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

הובלה עם מנוף

זקוקים לשירות של הובלה עם מנוף? לפני שתבחרו בחברת הובלות עם מנוף שתספק לכם את השירות, כדאי שתקבלו מענה על השאלות הנפוצות ביותר: כמה עולה הובלת מנוף, מה היתרונות של הובלה זו ובאילו מקרים נזקק לה? ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות דרך פורטל "מנופים בישראל" לצורך השוואת מחירים.

הובלות עם מנוף השוואת מחירים בין חברות

אם אתם זקוקים להובלה באמצעות מנוף ומחפשים אחרי חברה אשר מספקת את שירות מנוף להובלות, הגעתם אל המקום הנכון.

 

פורטל מנופים בישראל הוא המקום בו תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות המספקות שירות הובלות עם מנוף. כך תוכלו לחסוך זמן יקר של חיפושים וגם כמובן להוזיל משמעותית את עלויות השירות.

 

ניתן לקבל דרך האתר שלנו, עד שלוש הצעות מחיר שונות, מבלי להתחייב להמשך עבודה עם חברה זו או אחרת. בשביל להתחיל בתהליך השוואת המחירים, השאירו פנייה באחד מהטפסים המופיעים באתר או חייגו אל המוקד הטלפוני שלנו.

 

הובלה עם מנוף

הובלות מנוף - מחיר לשעת עבודה

נהוג לתמחר את את השכרת המנוף לפי שעת עבודה. טווח המחירים בעבור שעת עבודה של מנוף נע בין 250 ש"ח ל-850 ש"ח, כאשר מה שמשפיע על המחיר, כפי שציינו קודם לכן, הוא גובה הקומות. אגב, אם תזדקקו למספר רב של שעות, סביר להניח שתקבלו הנחה מסוימת פר שעת עבודה.

 

מחיר לשעת עבודה של מנוף

מחיר לשעת עבודה של מנוף: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 750 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪


 

  • שימו לב: טווח זה מתייחס לקומות 2 עד 10. החל מקומה 11 ומעלה, המחיר עשוי להיות גבוה יותר, ראו פירוט בפסקה הבאה.

אז באיזה קומה נמצאת הדירה שלכם?

רוב החברות אשר מספקות שירותי הובלה עם מנוף, יבצעו חלוקה לפי קומות באופן הבא:

  • קומות 2 עד 6 - מקרים בהם המנוף יחסית זול ויעלה בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח לשעת עבודה.
  • קומות 7 עד 10 -  בממוצע המחיר יעמוד על בין 300 ש"ח ל-750 ש"ח לשעת עבודה.
  • החל מקומה 11 ומעלה - מנוף גדול שעלותו מגיעה גם ל-1,000 ש"ח ומעלה לשעת עבודה.

הערה: תוכלו לקרוא בהרחבה גם על מנוף הרמה לקומות גבוהות.

איך אדע כמה "שעות מנוף" אני צריך?

כפי שהבנתם, עלות מנוף להעברת דירה נקבעת לפי שעות עבודה וכעת כל שנדרש מכם לעשות הוא להבין כמה שעות עבודה נדרשות של שירותי מנוף והובלה. תוכלו להעריך את משך הזמן הדרוש לשימוש במנוף במסגרת הובלות דירה במנוף הרמה - בעזרת הטבלה המצורפת:

 

גודל הדירה כמה שעות מנוף נצטרך?
 דירת חדר שעה אחת
דירת 2 חדרים שעה אחת
דירת 3 חדרים בין שעה לשעתיים
דירת 4 חדרים בין שעה לשעתיים
דירת 5 חדרים בין שעתיים לשלוש

דוגמאות למחירים של הובלה עם מנוף

לאחר שהבנו מה המחיר השעתי של השכרת מנוף, הגיע הזמן לספק לכם דוגמאות ספציפיות לשירות זה. נדגיש כי המחיר להשכרת מנוף הרמה עשוי להשתנות בין חברה לחברה ותמיד כדאי לבדוק בצורה מדויקת יותר את העלות.

מחיר הובלה עם מנוף

עלות הובלה עם מנוף מקומה חמישית

השימוש במנוף מבוצע רק בהוצאת התכולה (ביעד החדש אין מנוף)


3,500 - 4,500 ש"ח
מחיר להובלת פסנתר עם מנוף

מחיר הובלת פסנתר עם מנוף נקבע לפי גובה הקומה.


300 - 700 ש"ח
כמה עולה הובלה עם מנוף למשך שעתיים לקומה 8?

המחיר המוצג אינו כולל מע"מ.


800 - 1,500 ש"ח
מחיר העברת דירה עם מנוף מקומה נמוכה בעיר

מתייחס בעבור הובלת דירה עם מנוף (4 חדרים בתוך העיר).


3,000 - 4,000 ש"ח
השכרת מנוף להובלת דירה אל קומה 12

מחיר העברת דירה עם מנוף - המחיר מציין שעת עבודה בודדת של המנוף, המחיר הוא למנוף בלבד.


1,200 - 1,500 ש"ח
הובלה (עם מנוף קטן) של 10 ארגזים כבדים

השערת מנוף למשך שעה עבודה אחת.


300 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד נקבע המחיר של הובלות מנוף?

כאשר חברה מסוימת מתמחרת שירות של הובלות מנוף, היא מנסה לקחת בחשבון מספר מרכיבים. בואו נבין מה השיקולים המרכזיים שלה בתמחור וכיצד נקבע המחיר:

 

גובה הקומות: כדאי שתדעו כי ככל שמדובר בקומה גבוהה יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. מדוע זה בכלל פקטור שמתחשבים בו? בעיקר כי ככל שמדובר בקומה גבוהה יותר, כך נדרשת בטיחות רבה יותר. בנוסף, מגובה מסוים, יש צורך להזמין מנוף גדול, ארוך ויציב יותר, מה שגם כרוך בעלויות נוספות.

 

משך העבודה: במסגרת תמחור של שירות הובלת מנוף, ישאל אותכם נציג החברה אודות כמות הפריטים שברצונכם להוביל. הסיבה לשאלה זו היא שמדובר למעשה בדרך שלו לדעת מהו משך העבודה או במילים אחרות, כמה שעות עבודה של המנוף נדרשות. בפסקה הבאה תוכלו להבין כמה עולה שעה בודדת של שימוש במנוף בעת הובלה.

 

עונות השנה: במידה ומדובר בתקופה עמוסה כמו עונת הקיץ, בה הביקוש להובלות דירה והובלות קטנות עולה משמעותית, המחיר יהיה גבוה יותר. במידה וניתן, נסו לכוון את מועד ההובלה לעונה פחות עמוסה (חורף / סתיו) וכך תוכלו לשמור על מחירים זולים הרבה יותר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

מה היתרונות של הובלה עם מנוף?

להובלה עם מנוף יש לא מעט יתרונות. למעשה, מדובר בדרך נהדרת לשדרג כל תהליך הובלה וכיום שירות זה הפך לפופולארי במיוחד בכל רחבי הארץ. הנה היתרונות המרכזיים של הובלה עם מנוף:

  • חיסכון בזמן: המנוף מאפשר לנו להוציא את הציוד דרך מרפסת הבית וכך אנו חוסכים זמן יקר בתהליך פינוי הדירה. גם הכנסת התכולה ביעד החדש יכולה להתבצע באמצעות המנוף, מה שמקצר משמעותית את כל תהליך ההובלה.
     
  • תהליך הובלה שקט: במקום להזמין צוות שלם של מובילים שיעלו וירדו במעלית הבניין ויעשו רעש לשאר הדיירים, תוכלו להשתמש במנוף וליצור תהליך שקט יותר. המנוף מאפשר להוציא את הפריטים מבחוץ ולא דרך מעלית הבניין או המדרגות וזה יתרון מרכזי וחשוב שמפחית משמעותית את הרעשים בתהליך.
     
  • שמירה על הציוד: בהמשך נדבר בהרחבה על המקרים בהם נבצע הובלה עם מנוף אך כדאי לזכור כי הציוד נשמר הרבה יותר כאשר מובילים אותו עם מנוף. מדוע? מאחר ולא צריך לגרור, להרים ולסחוב אותו בחדרי המדרגות הצרים וגם לא במעליות ולמעשה יש מינימום של מגע אדם מאחר ואת רוב העבודה מבצע המנוף עצמו.
     

הובלות באמצעות מנוף

שירותי הובלות עם מנוף במחיר זול

אף אחד לא רוצה לשלם מחיר גבוה על שירותי ההובלה. זאת בדיוק הסיבה שאנו עוזרים לכם לאתר מחיר זול בעבור שירותי הובלות עם מנוף. מבדיקות שערכנו, בעזרת השוואת מחירים, ניתן להוזיל את מחיר השירות בעשרות אחוזים, בעיקר כאשר מדובר על מקרים בהם משתמשים במנוף בעת הובלה של דירה שלמה מקומות גבוהות. המשיכו לקרוא ותגלו עוד על סוגיית המחיר, כולל מספר דוגמאות להובלות שבוצעו באמצעות מנוף.

הובלת מנוף עושים רק עם מוביל מומלץ וביטוח

אלו הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק לפני שאתם מבצעים הובלכת מנוף:

  • ביקורות - לאחר קבלתם שם החברה, חפשו אחר שמם ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת שתוכלו לוודא שאתם בוחרים בחברה טובה בעלת המלצות.
     
  • מחיר - בקשו הצעת מחיר להובלת מנוף על מנת שתוכלו לבצע השווואת מחירים ולחסוך בכסף ככל הניתן.
     
  • ניסיון - בחרו בחברה בעלת ותק וניסיון על מנת שתעביר לכם את הציוד ללא פגע.
     
  • ביטוח - וודאו שלחברת ההובלות יש ביטוח על מנת שכל הציוד שלכם יהיה מכוסה מבחינת ביטוחית.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

הובלה קטנה עם מנוף בכל הארץ

יש מקרים בהם אין צורך בהובלה גדולה אלא בהובלה קטנה של של רהיט אחד שהוא גדול ולא ניתן להעבירו בדרך אחרת. חשוב מאוד שתבדקו את מידות הרהיט ותראו האם ניתן להעבירו דרך אחד מהחלונות או המרפסת על מנת שלא תזמינו הובלה עם מנוף לשווא.

הובלה במנוף - שימושים נפוצים:

  • העברת דירות עם מנוף: כמעט תמיד, כאשר מדובר על השכרה של מנוף במסגרת הובלה, מדובר על הוצאת כל התכולה של הדירה, כלומר כל הרהיטים, מוצרי החשמל, הארגזים והקופסאות שמצויים בדירה או לפחות מרביתם, ירדו אל משאית ההובלה באמצעות המנוף, שירות זה נקרא גם הובלת דירה עם מנוף.
     
  • הובלות רהיטים עם מנוף: רכשתם ספה חדשה? רוצים להכניס אותה אל תוך הסלון? תוכלו לעשות זאת באמצעות מנוף. צריכים להוריד למטה את פסנתר הכנף או את השולחן הישן? גם כאן עליכם לחפש מנוף להרמת רהיטים.
     
  • הובלת מוצרי חשמל: החל מהובלה של מקררים עם מנוף, מכונות כביסה ומייבשים, מדיחי כלים וגם מוצרי חשמל נוספים כמו טלוויזיות גדולות או תנורים ששוקלים לא מעט.
     
  • הובלת דברים כבדים מאוד: כמו למשל מכולות מהנמל, מבנים קטנים וגם הובלת קראוונים עם מנוף. שימו לב שבמקרה הזה ההובלה היא לא עם מנוף הרמה אלא באמצעות מנוף זרוע.
     
  • הובלת פריטים בודדים במנוף: כן, אפשר גם להזמין שירות בעבור הובלה קטנה עם מנוף - רק לכמה פריטים שאי אפשר להכניס לבד, בין אם זה מקרר, ארון, מיטה וכדומה..

 

הובלת מנוף

הגישה אל הבניין מוגבלת? חפשו מובילים עם מנוף

לעיתים, אין מנוס מהזמנת מנוף מאחר והגישה אל הבניין מוגבלת. כלומר לעיתים אין מעלית בבניין ומדובר בקומה גבוהה מאוד. במקרים אחרים חדר המדרגות צר ולא ניתן להוציא החוצה את הפריטים הגדולים. במצבים אלו, עליכם לחפש מובילים עם מנוף ולא להתפשר על הובלה שתסכן את הציוד היקר שלכם.

 

רשימת אזורים נפוצים בהם אנו מספקים שירות:

שאלות נפוצות על הובלות מנוף

כמה זמן לוקח לבצע ​הובלת מנוף לדירת 4 חדרים

תהליך העברת דירה עצמו (החלק של המנוף) לוקח בין שעה לשעתיים, בעבור דירת 4 חדרים. יש לזכור כי משך הזמן תלוי גם בסוג הפריטים וגובה הקומות.


באיזה מנוף משתמשים בעבור הובלת דירה עם מנוף?

מנוף להעברת דירות הוא למעשה מנוף הרמה.


האם הזמנת מנוף להעברת דירה תייקר את מחיר ההובלה?

נהוג לחשוב שכן אך מהניסיון שלנו, לעיתים המנוף חוסך בכוח האדם. כלומר תזדקקו לצוות קטן יותר של מובילים, מה שעשוי לשמור על המחיר הראשוני שקיבלתם לפני הוספת המנוף ולעיתים גם עשוי להוזיל אותו מעט.


האם השירות של מנוף מתבצע על ידי חברת ההובלות עצמה?

לא תמיד. ברוב המקרים חברת ההובלות מזמינה קבלן משנה ועל כן כדאי לבדוק מי אחראי על התשלום לחברה שדרכה שכרו את המנוף.


מהיכן מנוף הובלה מכניס ומוציא את הפריטים?

בדרך כלל מהמרפסת. במידה ואין לכם מרפסת, ניתן לעשות זאת גם באמצעות הוצאת הפריטים מחלון גדול, כמובן שזה מורכב יותר ועשוי להשפיע על מחיר השירות ולכן קחו זאת בחשבון.